Inköp och kladdkaka

Hejsan har inte så mycket att skriva om denna dag. Har duschat, har städat, och påbörjat en bakning som blev helt misslyckad. Jag skulle baka bullar men jag förstörde gästen genom att jag hållde i iskall mjölk och varmt smält smör efter varandra, istället för att blanda smöret och mjölken innan... så det blev helt klumpigt.. Mobba mig inte.. Jag läste fel på receptet.. Hahah..  Mamma blev sur för att jag slösade på gästen och pappa bara skrattade åt mig. Jag blev sur och gick upp och satt på rummet tills det var middag.
Men iaf. Imorgon åker alla till jobbet, dagis och fritids. Gabbi åker hem till Henkka och vickie i Tierp. Så jag blir ensam hemma. Får försöka få tag på nån, vill inte bara sitta hemma hela dagen.
Just nu sitter jag och för över alla mina videoklipp från mobilen till datorn och det tar 100 år. Vill radera det mesta på mobilen, för har jämt minnet fullt när jag ska ta kort på nåt. Så måste jämt gå in och radera nåt.
Nog om det. Lovade ju att efter jag vart i stockholm så skulle jag ladda upp bild på det jag köpte. Sen så blev det ju desvärre ingen bakning idag, så laddar upp bilden på kladdkakan som jag bakade igår. :)
Sen ska jag sova tror jag , sov så sött,

 *PUSSMUN* <3



Mina köp från Stockholm:



* Vitt linne från H&M, 49,90 kr.
* Vit kjol med guldknapp från Ginatricot, 49,00 kr (REA)
* Mörkblå/marinblå tröja från Lindex,  0 kr (erbjudande: ta 2, betala för 1)
* Vitt-svart randigt linne med knappar från Lindex, 99 kr (REA)


Kladdkakan från igår:

  (Den var sjukt god!! Det märktes oxå, för den blev uppäten på nolltid.) haha ! <3

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Åhh vilka snygga toppar du har köpt! :) Det blev lite shopping ändå! ;P Och kladdkakan såg ju oemotståndlig ut! Läckert med hjärtmönster! <3 :)

2009-07-30 @ 11:05:14
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

Svar ang. helgen:

Ja, vad bra! Det blir toppen! :) Det vore superkul om vi kunde träffas sen efter när vi båda är hemma igen då vi kunde hälsa på hos varandra! ;-) Vi kan ju höras ikväll?! :) <33 ´Längtar till imorn!! Ha en toppendag! Pusss <3

2009-07-30 @ 11:07:07
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0