PMS monster

Hejsaan ,
Sophie skjutsade mig till 17.43 tåget idag. Jag skulle ta tåget till Tobo och sen ta med cykeln som stått där sen dan före midsommar.
Men när jag hade kommit av tåget och kom till cykelställena, så såg jag det jag fruktade.
Både fram och bakdäcket var sönderskurna och nånting med kedjan eller trampgrejerna var förstört, för det gick inte ens att rulla fram cykeln, för bakdäcket tog emot. Det satt fast och gick inte att snurra åt nåt håll. Visst jag kunde ju inte cykla med sönderskurna däck, men lixom det gick inte ens att gå med den. Så vad skulle jag göra? Bära hem cykeln i nästan 5km?
Nej, jag lämnade den där och gick hem. Fan asså vad arg jag va. Gick och fantiserade om hur jag kunde "klämma in näsan och trycka in ansiktet" (haha internskämt) ne men önskade att jag kunde ställa idioterna som tog sönder cykeln, mot väggen och kräva pengar till en ny, och sen banka in i skallen på dom vad dom ställt till med och hur dom skulle känna om de kom fram till sin egen cykel och inser att de får gå hem 5km. Jävla idioter som inte har nåt liv. Att dom bara gör sånt för kul. För att förstöra medvetet. Jävla skitungar!
Haha, förlåt. men allvarligt jag var så jävla arg just då. Fan asså :P
Jaja, nu ska jag sluta sura över det.. Men får se hur jag gör nu. Vi får väl hämta den med bilen och se vad man kan göra. Pappa sa att jag för spara pengar själv till nya däck, för det var mitt eget fel att jag aldrig hämtade cykeln. Och mamma och pappa hade precis betalat för nytt däck för det förra blev oxå sönderskuret när cykeln stått på station nästan 2 veckor.

Hm, nog om det. Gjorde precis en chokladbollssmet. Men vi hade varken kokos eller pärlsocker, så kunde ju inte rulla dem i nåt. så Sket i att rulla dem i huvudtaget. Gjorde bara smeten och slängde in bunken i kylskåpet. När det har stelnat så ska jag käka upp det med sked. Haha, ush vad skabbigt det låter. Men lixom orka stå och rulla bollar i onödan.. :P
Och ja, var tvungen att göra för att jag är så sjuuuukt sockersugen när jag har pms.
Om jag inte får nåt så blir jag galen. Det enda vi hade i skåpet var typ grillchips. Bläääää!

Imorgon åker jag till Emelie. Eller tror det blir hos henne iaf :) Så sover jag där, och så åker vi in till uppsala eller gävle dagen efter. Hoppas det blir nåt fiiint köp :)  Justee, kanske inte sa det, men det blev ju inget besök i Uppsala idag med Sophie, för vi ville sova istället. Så det blev ju hårfärgning istället. Det blev faktiskt bra. Håret asså.

Nu ska jag tvätta lite kläder, så jag har nåt att ha på mig hos emelie imorn,

*PUSSMUN* <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0