Grattis mamma 35 år!

Hejsaan, tänkte skriva lite senaste nytt, haha!
I lördags drog jag och Elli in till Uppsala för att köpa mammas present. Pappa körde oss till stationen på förmiddagen, så tog vi tåget in till stan.
Nu när mamma fått sin present så kan jag ju berätta vad hon fick från oss, :) Hon fick typ en presentförpackning från The Body shop med bodylotion, showergel, tvål, bodyscrub och en grej som man tvålar in sig med och allt luktar cocos.
Vi avslutade med en varsinn mjukglass på Mc´donalds, och sen tog vi tåget hem. Det blev en väldigt snabb runda till stan, för vi hade bråttom med att komma tillbaka när gästerna började komma. (till mammas 35-årsfest).
Runt 18.00 åkte jag, Elli, Oscar och Inez med farmor och Kent (hennes man) hem till dem i Väsby, så att de vuxna fick vara ifred när festen började "på riktigt". (Inte för att jag hade stört så mkt, men just mina småsyskon, och jag följde med för att träffa Maria, min faster.)
Vi sov över en natt, och nästa dag (igår) runt 19.00 kom mamma och pappa och hämtade oss.
När vi kom hem hände det inte mkt, inez och oscar gick och la sig direkt. Sen så gav jag, elli och pappa våra presenter till mamma, för det var igår som var hennes riktiga födelsedag. Pappa gav presentkort på tatueringsstudio och en bodylotion. Jag och elli gav ju presentförpackningen från The Body shop. Hon blev glad :)
Resten av kvällen var bara seg. Jag satt vid datorn, pappa vid sin bärbara i köket, mamma vid tv:n Elli gick upp och la sig. Det var så sent, så det blev inte så mkt firande heller. Men hon hade ju sin fest iaf.  :)

Nu har vi typ grannarna över hit, ska gå och fika lite, men får se när jag skriver nästa gång,
Här är några bilder:

   Haha, flumm på tåget x)
 Klänningen som jag beställde! :D (inte så bra bild) Ser ut som en potatissäck, men de va enda bilden.
  Underhöll mig själv med att ta egobilder framför farmors spegel xD 


Det var det. Ni får ha det suuuuuuperbra! Avslutar med den här bilden för att säga min avslutningsfras,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0