Hårångest

Heejsan,
Jag veet, skittråkigt att läsa mina inlägg, och skitjobbigt när jag skriver typ tusen inlägg i timmen. Men så kan det vara när jag är uttråkad..
haha, ne men kollade precis på gamla bilder när jag var blond, och guud vad fräsht hår jag hade jämfört med då. Och DÅ tyckte jag att mitt hår var så slitet o allt. För det första så var det långt och för det andra så var det tusen gånger fräshare än nu. Bläääää, hatar mitt hår just nu!!!
Det är fruktansvärt slitet. Asså jag lovar, inget hjälper. Måste typ klippa av allt hår eller nåt.. ne men jag vet inte vad, för ni kan inte ens tänka er. Det är bara skabb hela håret... Det är helt dött och spelar ingen roll fast jag bara låter det va, eller har hårinpackningar eller om jag använder plattång, det blir ingen skillnad. Och jag slutade endå att platta håret för snart ett år sen. Nu plattar jag det aldrig, vääääldigt sällan faktiskt. Bara luggen ofc..
Men håret är som sagt värre än nånsin.. Ska visa mitt hår i andra bilder från när jag var lite mindre på nåt senare inlägg, men nu har jag bara hyfsat nya bilder. Kolla skillnaden lix:

DÅ:
     


NU:

  Bläääää, gillar det inte alls! Vad ska jag göra!!!? :(

Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

Ida du är jättefin i håret!! :) Men om du inte känner dig bekväm i din nuvarande hårfärg kan du ju alltid färga om till ljust!! ;) Du passar i allt vännen! <3 Haha, det är inte bara du som har slitet hår kan jag lova! Jag tappar hur mycket hår som helst varje dag och det blir mer slitet, så jag har fått börja med fiskolja heter det som har omega3 i sig! :) Jättebra flr hår och naglar! Du kan ju alltid prova med det? ;) Puss på dig!!!!!!!!

2009-07-04 @ 12:07:10
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Fanny ;)

Tack för din söta kommentar! Vad gullig du är <3. Ida, du ska veta att du var så otroligt fin på balen i plattat hår!! ;-) När man har rakt hår vill man alltid ha lockigt när man ska vara lite fin, och när man har lockigt hår och vill vara fin, vill man oftast ha rakt hår.. Haha ;)



Saknar dig sååååå mycket!! Vet du när du kommer ut till landet?? ;-) <3 Ha det bäääst!

2009-07-04 @ 12:15:36
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0