Uppsala imorgon

Hejsan, ligger i soffan i Inez och Oscars rum och försöker natta dem. Eller aa, man behöver bara sitta där, så dom känner sig trygga, sen så somnar de. Om man går i från så kan man ju garantera att de springer upp efter en halv sekund och börjar springa runt i rummet och leka. Sen när de hör att någon kommer så springer de som raketer tillbaka till sängen och gömmer sig under täckerna. Hahaha ! :P
Jaja, Har gjort det här varje kväll nu, eftersom jag är barnvakt hela dagarna, när mamma och pappa fixar baksidan och idag, maten tills imorn då mammas fest är.
Men det börjar bli sjukt långtråkigt att sitta här varje kväll. Har läst i en bok som jag fick låna av larissa. Typ "Förföljaren" heter den, men ikväll hade jag ingen ork att läsa, så tog med mig bärbara datorn istället. :)
Idag blev det inget uppsala i alla fall. Allt blev så sent, när jag var barnvakt och pappa som skulle skjutsa kom hem så sent.
Men åker in imorgon (och då är det säkert) och aa köper mammas present och typ Leons present (min gudmors son). Jaa, sen ska jag väl ta o byta ut tröjan med :)
Men vi planerade att elli skulle med efterosm hon ska bidra med mamiiis present. Så tar vi kanske en snabb fika innan vi måste skynda oss hem igen för att hjälpa till med förberedelserna. Folk börjar redan komma vid 2, så vi får åka tidigt på förmiddagen.
Nu har Inez och oscar somnat, och nu ska jag ner och spela "den försvunna diamanten" med elli (sjuuukt länge sen man spelade det!) och typ äta glass ;)
Ha en superduper mysig fredagkväll allihopa!
*PUSSMUN* <3

 Gjorde en header för typ flera veckor sen, men får inte in den på bloggen som header. Tillochmed Sophie (som kan det där) försökte, men det gick inte. Nåt fel typ... jaja , får fråga nån annan, Pussar <33

Kommentarer
Postat av: tiiiinaa

hej! mysig blogg :) titta gärna in hos mig och ställ en fråga :)

2009-07-10 @ 23:12:20
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åh, vill komma imorgon, men jobbar till 5 och sen har vi bestämt i flera veckor att vi ska ut, jobbar på söndag också, blääää.

2009-07-11 @ 00:38:28
URL: http://mpv.blogg.se/
Postat av: Fanny ;)

Jättesnygg header!! ;-) <3 Miss U Ida <3 :)

2009-07-12 @ 21:59:28
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0