Sudoku kl 4 på morgonen.

Shit! klockan är kvart i 4 på morgonen! Och sitter uppe och spelar sudoku (okej?) vad är det för fel på mig?
Allvarligt! hahah, Jag sitter och spelar sudoku för att jag inte har nåt att göra. Men lixom var inte trött så kunde inte sova, tack vare kaffet. Så är inte trött förän nu! Och det är morgon och klarljust utomhus. Det är nästan dagsljus!
Och kunde inte gå upp och kolla på en film, för dvd:n är i ellis rum nu. Har ju typ haft den i ett år, men det är egentligen ellis dvd, så nu flyttade mamma o pappa tillbaka den. Men vad ska jag ha nu då?
Kan ju inte se på film..
Sa det till mamma, men hon sa: Elli har ju klarat sig utan den i ett år, så du klarar dig nog tills du får en ny.
Jag ska ju få en egen, men lixom vet inte när det blir. Det kommer när det kommer. Kan lika gjärna få den nu i veckan eller få den om ett halvår. Man vet aldrig :P
Men jag överlever säkert :)
Jaja, nu ska jag gå och lägga mig, vrålhungrig. Kan ju inte göra mina nachos med smält ost som jag ville, för micron lär låta asmkt, o kommer väcka alla.. Hmm.. får se om jag ska ta med mig nåt upp o äta, eller om jag går och lägger mig hungrig. Det blir ju endå frukost sen.
Måste upp i hyfsad tid endå så jag hinner tvätta mina jeansleggings innan jag åker till emelie vid 4-halv 5 typ.
Jaja, hoppas ni sover sött. (ni läser förmodligen dethär när ni gått upp o så)
Godnatt/godmorgon!

*PUSSMUN* <3

Kommentarer
Postat av: Anna

har du badat i den där konstgjorda sjön?

2009-07-06 @ 17:15:08
URL: http://annavikstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny ;)

Haha din lilla nattuggla! ;) <3 Saknar dig vännen! :) Vi hörs! Puss

2009-07-07 @ 14:08:37
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0