Stockholm imorgon?

Hej, somnade i soffan i vardagsrummet igår med mamma, vaknade imorse kl 09.45 av att pappa satt och spela PS3, typ boxning på "högsta volym" så jag tänkte: "Dags att gå upp." Men jag gick upp för att "vila av mig" en stund, max 10 minuter tänkte jag. Men nej, då vaknar jag istället halv 1. Så jaa, för typ en timme sen gick jag upp.
Och är besviken för att ingen vill följa med mig till stockholm. Har laggt upp bild på bilddagboken och skrivit: "Någon som vill åka med mig till stockholm imorgon??" Men inte ens en enda kommentar :o Snålt -_-
Känner mig mobbad. haha. Nej, men får väl ringa folk personligen och fråga, för det verkar inte som om någon annan tänker ta tag i det i alla fall. Och då snackar jag så klart om att åka imorgon.
Men nu ska jag äta. Ha det bäst,

*PUSSMUN* <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Taack<3<3 Ja, hon börjar faktiskt bli mycket bättre nu som tur är! :) Vi hörs! <3

2009-07-28 @ 17:57:08
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0