Stockholm blev inte av.

Heejsan, Gick upp för lite mer än en timme sen. Alltid jag asså! Måste börja gå upp tidigare. Man sover ju bort halva dagen.. Igår bakade jag kladdkaka åt hela bunten. Alltså min familj och så Gabbi (lillkusinen).
Själv vart jag ganska nöjd. Den var både snygg och god. Hahah, sen så åt vi gammaldags gräddglass och jordgubbar till kakan. Muuums! Laddar upp bilder senare idag, för jag ska nämligen baka mer idag. Det blir bullar och chokladkakor, tror jag.
Idag blev det alltså inget stockholm endå. Skulle ju åkt in igår eller idag. Men INGEN kan. Allvarligt alla har fullt upp förutom jag. Så jävla tråkigt att bara sitta hemma och vänta tills någon kan va.
Skulle kanske åkt in med johanna, men hon hade inte tid. Sophie är på landet, Sofia, ska packa inför imorn när hon drar till gotland, Emelie är nog med sin kille (hon svarade inte på mitt mess), Fanny är på kryssning. och jaa, fler har jag inte orkat fråga. Larissa var jag med i stockholm i helgen, vet inte om hon får penga till att åka igen.. Sen så anna är typ inte hemma. eller nåt. Sen alla kusiner och sånt jobbar eller annat..
Jaja, men får väl åka nån annan gång helt enkelt. När nån har tid.
Men på fredag drar jag iaf till Fanny, och det kommer bli asnajs! :):)
Men nu ska jag inte ödsla mer på eran tid, och inte min heller för den delen, Ha det bra,

*PUSSMUN* <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh ska bli så roligt att du kommer!! ;-) <3 Hur länge hade du tänkt att stanna? :) Över helgen? =) För på måndag åker vi till Nyköping och blir där resten av sommaren! Ringer dig imorn! :) puzz <33

2009-07-29 @ 22:09:43
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0