Shopping!!

Hejsan,
Är hos emelie och gör typ ingenting. Igår och idag var mysigt :)
Igår kväll kollade jag typ på två filmer, "Just my luck" och "10 orsaker att hata dig", medans emelie spelade cs x) Hihi,
Sen senare på kvällen satt vi bara i köket och pratade i typ 1-2 timmar om allt möjligt. Supermysigt!
Eh, sen idag gick vi upp typ 9 för vi skulle till Gävle och shoppa. :)
Vi var där enda fram till halv 7 när vi skulle ta tåget. Men när vi väl kom till tågstationen och hoppade in i tåget så sa tågvärden att tåget inte skulle gå nånstans. Så vi hade kollat fel på tidtabellerna på helgdag och vardag.
Great! (y)  ne, men så vi fick sitta på station i över 2 timmar för att vänta på nästa som gick 20.30. Drygt.
Jaja, men det bliev några köp iaf, så ska inte klaga :)
Det blev en svart bh rån hm, ett par mörka jeanstights med gula sömmar från Cubus,sen en vit t-shirt, sån där jätteslapp, och så sitter den åt där nere på rumpan (från hm.)
Men har bestämt att jag inte ska behålla tröjan. Ska lämna tillbaka den och sen köpa en annan tröja som vi hittade på lindex idag. Emelie köpte den. Fan vad söt den är! Eller det är typ som ett linne, vitt med gråa/svarta supersmala ränder på så går den typ ut.. aa går inte att beskriva. Ska lägga in en bild när jag köpt den. (om den finns kvar ofc!)
Såg oxå en jäääättesöt klänning på JC! Ska köpa den med, när mitt nästa bidrag kommer den 20:e.
Och snart kommer min klänning från Ginatricot oxå! som jag beställde för några dar sen. :) Lääängtar!
Men aa måste spara mina sista 200, för ska köpa present till mamma, för hon fyller år  (har redan bestämt vad). :):)

Jaja, nu ska jag kolla om emelie har somnat, hehe.
Ha det uuuunderbart!

*PUSSMUN* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0