RCT3

Hej, har inte mkt att skriva. Det har inte hänt mkt idag. Sov till halv 3 (fråga mig inte varför) och syskonen var på fritids och dagis, pappa jobbade och mamma jobbade hemifrån med datorn.  Jag har spelat Roller Coaster tycoon 3, haha :D Och nyss åt vi hamburgare, jag åt kornkött och jaa typ det.
Jag skulle egentligen åkt o ridit på islandshästar med larissa imorgon, men mamma kunde inte följa med, och det blir så dyrt, plus att de e långt att åka osv..
Men Hade lovat fanny att vi skulle träffas nu i veckan, så ska ringa henne :) Sen så kom jag på att jag (IGEN) gjort samma misstag och lovat typ 3 personer på samma gång att vi ska träffas. Sofia ska jag ju träffa oxå, nu när hon kommit hem från Tokyo.. Hmm.. aa får ringa båda två och kolla när dom kan och inte kan. Den tredje personen va ju Larissa, men vi ska rida här i vendel sen, och det är typ billigare oxå :)
Men men , nu ska jag spela lite till, KUL LIV! haha!

*PUSSMUN* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0