Oväder!

Hejsveeeejs! (:
Glömde vad jag skulle skriva om. Men tänkte berätta lite grejer endå. (;
För typ lite mer än en timme sen gick jag för första gången sen igår in på mitt rum (sov ju hos elli) för att ta på mig mjukisbyxor, *PLASK!* jag trampar i världens pöl och känner att det droppar ner kallt vatten i nacken. Efter ett tag fattar jag att det är från taket det kom ifrån. Så ser jag att det droppar förfullt! Så taket läcker alltså, Great! (y)
Så nu har jag en hink där det droppar som mest. Men det droppar utanför hinken oxå :(
Sen kom jag på att imorse vaknade jag av att det var värsta stormen utanför. Jag kollade ut genom fönstret och ser ut som om träden ska flyga iväg, och taket knakar och låter som om det ska flyga av! Sen spöregn! Kul väder. INTE! Fan asså, det var ju så fint väder för några dar sen! Bläääää...
Måste in till stan imorgon för att köpa mammas present. Så ska jag samtidigt byta ut min tröja mot en annan.
En grej till! Ska kanske göra desserten till mammas fest. Men ska först prova om den är god. Så ska provbaka imorn eller idag. :)
Men ni får ha en superbra dag (bortsett från ovädret) nu ska jag göra annat,

*PUSSMUN* <3

Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

Nej men vad typiskt! Åh, vad roligt med fest! ;) Då får gratta din mamma så mycket från mig! ;-) <3 Vi kan ju höras i helgen eller i början av nästa vecka på telefon och komma överens om när vi båda kan träffas! ;P PUUUUSSSSSS!

2009-07-09 @ 13:55:28
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Fanny ;)

Ps! Så typiskt att taket läcker... :/ <3

2009-07-09 @ 13:56:33
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Anna

okej. hur är läget med dig? Gjort i veckan?

2009-07-09 @ 17:26:45
URL: http://annavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0