Onödigt inlägg

Hej , ligger i sängen och bara segar och gör inget som helst vettigt med datorn heller. Typ kollar i bloggar och sånt, fast jag vet att jag måste sova! Klockan är ju typ tio i fyra på morgonen och här ligger man vaken igen. :P
Måste upp tidigt imorgon bitti, när jag ska in till uppsala.
Hm, ska bara kolla lite grejer på datorn och sen stänga av och försöka sova. Om jag inte kan sova så tänker jag spela sudoku! :D Hahha,
Förresten! Någon jag kan sova hos imorgon? För nu ska tydligen inte Jonathan komma imorgon som han skulle, och syskonen åker till farmor, så det blir ju inte så kul för mig att vara själv med massa vuxna hela kvällen. Så aa, som sagt,  skulle vilja sova hos nån ,eller att någon som kommer hit på dagen stannar?
Nu kom Elli helt oväntat in i mitt rum och la sig hos mig. haha, hon vaknar ibland på nätterna.
Jaja, nu ska jag ta och göra det sista på datorn,
Ha det gött!
*PUSSMUN* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0