Nothing to do

Hejsan, har typ inget att skriva, men har tråkigt så gör det endå :P
Idag har det inte hänt annat än att jag vart barnvakt och hjälpt till att städa o sånt.
För imorn kommer typ pappas jobbarkompisar hit, så det måste vara fräsht.
Elli är hos en kompis, Inez och oscar sover och pappa är nånstans, mamma sitter bredvid mig vid andra datorn.
Jaa, så det är ganska dött här hemma. Har verkligen inget roligt att göra.
Blir så rastlös direkt när man är bara hemma och inga kompisar är här.
Plus att elli inte är hemma heller.
Jag trodde jag skulle till stan idag med mamma, men fattar inte hur de blir egentligen.. Anar att det blir imorgon, för klockan är ju redan efter 5 , och klädaffärerna stänger ju 7.
Och så tar det ju typ 45 minuter att åka in.
Men bläääää! Sophie kunde inte va idag eller imorgon, men i helgen kan hon. Men lixom orkar inte bara sitta hemma och vänta, så får väl hitta på nåt annat.
Saknar fanny, och vill träffa henne, men hon är ju i Norrtälje, så måste ju vänta tills vi åker till landet så jag kan åka dit.

Jaja, nu ska jag sysselsätta mig med annat,

*PUSSMUN* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0