Nattuggla

Hejsan, <3
Asså är det bara jag i hela världen som är vaken? :S
haha, ne men förstår inte varför jag envisas med att vara uppe så här sent! Pappa fixade de där spelet nu så har suttit o spelat sen 22.00 tills nu 04.35! Asså allvarligt, det lär inte vara hälsosamt att vara vaken så här på nätterna. Haha, någon som gör samma som mig?
Jaja, har iaf jättejätteont i ryggen nu när jag suttit så länge, och är helt stirrig o seg i huvet. Så det är nog bäst om jag går upp och sover på en gång!
Imorgon (eller aa idag egentligen, eftersom det redan är morgon) ska jag ju till stan och köpa mammas present. Är det någon som vill följa med?? Skulle jättegärna vilja ha sällskap. Inte så kul o gå själv på stan lix.. :P
Men men ,hör av er i såfall, Nu ska jag sova,
*PUSSMUN* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0