Mitt efterlängtade godis!

Heeeeeeej :)
Idag har det inte hänt någonting. Jo var ju uppe redan innan 9 och ja,, typ efter det har jag duschat, vart ute och solat på studsmattan och jaa allt annat som jag inte har gjort de andra dagarna. Skönt att variera! Jo eller jag satt väl lite vid datorn på eftermiddagen sen, och så nu. :)
Hm, imorgon åker vi till Furuvik, är det bestämt! :D Haha, hatar att gå och titta på djuren.. så sjuuuukt tråkigt, men karusellerna, det är det som är kul! Även fast det inte finns så jättemkt så är det ändå kul. Det är ju typ Piraten, disco och en grej som åker upp och ner. Sen ska jag ju självklart åka spökhuset ;) Sen lilla frittfall med elli :D
Dom har tydligen tagit bort bergochdalbanan som fanns förra året...  :(
Men men, det kommer nog bli kul ,sen ofc så ska jag köpa sockervadd och klubbor o sånt!

Men ni får ha det så bra sötnosaar! Ikväll blir det goooooodis med elli, för vi köpte på ica idag. Jag köpte maltesers och elli köpte en chokladkaka och AKO-kolor. MUUUUMS!

*PUSSMUN* <3

  

Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

Nej vad jag blev sugen på choklad nu!! :) Älskar ju Maltesers!! ;-) <3 Pussar på dig! <3

2009-07-16 @ 23:35:24
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0