Köttfärspaj

Hejsan, nu är jag hemma igen. Tog 13.49-tåget från upplands väsby, och kom fram 14.43. Hela familjen inklusive gabbi satt i bilen , för de hade vart på emmaus. Men vi typ handlade och kom hem och jag hjälpte till med köttfärspajen. Eller pappa gjorde själva köttfärsröran och jag gjorde degen och bredde ut den i formen och hällde i röran och hällde på riven ost och sen in i ugnen.
Mamma och pappa är på 30-årsskiva hos grannen och de ska skjutsa Elli till disco hos en kompis klockan 6.  Så jag blir barnvakt för inez, oscar och gabbi. :)
Elli kommer inte förrän 9.
Ush det är en geting här inne som surrar i fönstret, och är skiträdd att den ska komma och sticka mig. Stod där med flugsmällan men vågade inte slå, fom om jag missar så blir den ju arg och sticker mig.. Så , försökte öppna fönstret , men den flög ner nära handtaget precis då, så jag slängde mig bakåt och vågade inte göra mer. Får göra ett nytt försök snart att släppa ut den..
Jaja, men juste, imorgon åker jag till Sofia. Antingen imorn eller övermorn. Men tror de blir imorn. Hon bor ju oxå i väsy såå :)
Men nu måste jag gå och ta ut köttfärspajen! så den inte brinner upp. Hahaha, men ha det gött kära läsare,

*PUSSMUN* <3

Kommentarer
Postat av: Larissa

haha, du fick din efterlängtande köttfärspaj. Och jag hade oxå askul dom senaste dagarna. O jag vill verkligen åka till borgvattnet o jag får men mamma tycker det är långt dit men ändå det är värt det elr hur? Hoppas du har det bra och ha det så kul med sofia.



Ses, puss <33

2009-07-25 @ 17:11:00
URL: http://crazyforyou.blogg.se/
Postat av: Fanny

Mums fillibaba med köttfärspaj! ;) <3 Ring eller smsa gärna när du har bestämt vilken dag det blir du kommer! Pussssar <333

2009-07-25 @ 19:39:43
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0