Klänningen har kommit!!!! :D

Hejhejhejheeeej! :)
Ska precis gå in till Ellis rum och vi ska kolla på gamla barnfilmer som jag såg när jag var liten. Nostalgi!! :D Det är bara vhs-filmer så går bara o se i ellis rum. Men vi ser nog bara en nu ikväll, för klockan är mkt o elli ska ju sova. Men aa, somnar nog där jag med. Trång säng, mn får väl sova skavfötters.
Sen det jag ville komma till! Mamma kom nyss upp med min klänning som jag beställde för snart en vecka sen! Åååååh, den är så fin! Provade den, och guuud vad jag älskar den. Den är från gina, typ mörkblå med vita smala ränder och ett vitt "rep" som man har runt midjan. Ääääälskar deen :D :D Men jag lägger in en bild sen när jag ska ha den på mig. Det blir nog på mammas fest, eller nåt. Vet inte än. Beror på hur länge jag kan hålla mig tills jag får använda den x)
Hm , sen fick jag åxå brev från GUC , gymnasiet som jag ska gå på nu i höst. Det stod massa om när man ska komma dit o information om dagen osv..
Hm,aja , nu går jag in till elli,
Sov så sött!

*PUSSMUN* <3

Kommentarer
Postat av: Mikis

Är festen på lördag? Fan, jag kan inte komma då :( :( :(

2009-07-09 @ 00:29:43
URL: http://mpv.blogg.se/
Postat av: Fanny ;)

Åhh vad kul med klänningen!! ;) Måste se en bild på den<3

2009-07-09 @ 12:41:43
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0