Jag har inget liv x)

Heejsan! :)  Hoppas ni har haft en skön onsdag! :)
Vet att jag är skitjobbig när jag skriver massa onödigt hela tiden. Men mycket för min egen skull oxå. Nästan som en dagbok där man kan skriva av sig när man känner för det :)
Som nu till exempel, så har jag skittråkigt, och ligger och nattar inez och oscar, så jag fördriver tiden med att skriva det här :P
Haha, nog om det. Idag har det inte hänt någonting, vakna 3, och jaa har segat hela dan, suttit vid datorn. Snacka om att jag inte har nåt liv asså. Men jag skulle ju va med Fanny eller sofia, men fanny kunde inte och sofia har inte svarat på sms:en än. På fredag ska vi till furuvik om mamma inte får några jobb då. Det kommer bli kuuuul :)
Är faktiskt sugen på att gå på bio någon dag.. någon som vill gå med mig?? :)

Bläää känner mig jätteäcklig! Ni vet när man har flera såna här segdagar då man bara är hemma och gör ingenting och går runt i pyjamas hela dan och så vill man egentligen byta om, men orkar inte ta på sig jeans o grejer när man endå bara ska vara hemma och vill bara ha bekväma kläder. Och så känner man sig äcklig och vill duscha men orkar inte, hahha. Har inte duschat på typ 3 dar, så får göra det imorn, för om jag gör det nu ikväll, så kommer mitt hår inte hinna torka ordentligt tills jag ska lägga mig och då kommer mitt lockiga hår sånt som det är stå åt alla kanter och håll när jag vaknar imorgon. Inte för att jag bryr mig om vad nån här hemma tycketr, men då kan jag inte fixa det nästa dag heller när vi åker iväg, för då måste det blötas ner o skit. Och palla det lixom..

Men nu tror jag att de har somnat, så ska ner och se vad syrran gör, ha det gött,

*PUSSMUN* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0