Jag har aldrig hatat dig

Jag har aldrig hatat dig. Inte ens efter det som har hänt.
Det var du som sa: "Jag hatar dig." Inte jag.

Men jag vill inte ha det så här mer.
Det är fortfarande upp till dig att avslöja den sanna sanningen.
Jag vill inte höra något annat.
Vet du vad? Det som skulle göra mig allra lyckligast. Det som jag önskar mig mest i hela världen är att du bara kunde säga sanningen. För det sårar varje gång du ljuger. Såren blir bara djupare.
Om du bara kunde inse hur lycklig jag skulle bli. Den tunga stenen skulle försvinna från både mina och dina axlar.
Inte förens då kan vi börja om från början. Inte förens då har du gjort det rätta så vi kan lösa allt.
Det existerar ingen annan förklaring. Det man har orsakat får man reda ut oxå.

Jag har alltid älskat dig. Till och med efter det som har hänt.
Det var jag som sa: "Jag älskar dig." Gjorde du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0