Inga plättar till frukost.

Hejsvejs!
Sitter i min säng och har bärbara datorn.
Gick från emelie runt 2-tiden.
Jag hade lovat henne igår att vi skulle laga plättar till frukost o sådära.. Men hade glömt bor det, så när mamma ringde och sa att hon kunde hämta mig vid ica, såsa jag ja. Men när jag gick ut till köket så satt emelie där och sa att vi kunde göra plättar när hennes mamma hade vart och handlat ingridienser och sådära.
Så gick direkt och ringde tillbaka och sa att vi skulle göra plättar först. Men fick inte.. Så aa fick åka hem vid 2-tiden ist.
Idag är ingen bra dag känner jag. alla är arga på mig käns det som..
Men får väl se vad som händer senare.
Ska ner och fixa natchos med smält ost.
Hoppas ni har haft en bra dag,

*PUSSMUN*<3

Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

Gott med natchos!! ;) <3<3 Vore såå kul om du ville komma ut hit några dar? ;) Saknar dig så mkt gumman!!!!!! Vill du det? ;P I helgen kommer en kompis hit men annars har jag inte så mycket planerat! ;P <3 Puss

2009-07-08 @ 23:15:20
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0