Gomorron

Gomorron! Vaknade för 10 minuter sen. Klockan 2 alltså! Hahah lyckat. Ne men vet inte var för jag är så trött hela tiden! Jag gick och la mig typ vid 1-tiden igår, efter att jag, mamma och pappa suttit ute på altanen och pratat. , så lixom la mig tidigare än nånsin igår...
Men det måste väl ha vart för att jag gått upp så tidigt i tva dar i rad nu men fortsatt gå o lägga mig lika sent. Så nu ville väl min kropp vila ut eller nåt :P
Haha idag har jag vart duktig. Har läst allas bloggar innan jag gick in här! Hahah brukar va slarvig med att läsa allas samtidigt. Går in lite under dagen och läser olikas. Ibland glömmer man. Men va inte orolig jag läser alla inlägg endå. När jag väl går in så läser jag klart allt som jag inte läst.
Jaja, men nu händer väl inte så mkt. Var inte ett dugg sugen på "frukost" (klockan är ju efter 2) så jag tog mitt kakpaket och sitter och käkar dem istället xD
Idag tror jag att jag och johanna ska på bio! :D Hon har vart bortrest i typ 2 veckor. saknar dig så otroligt gumman <3333

Men nu ska jag göra nånting.. Juste! senare idag kanske jag lägger upp ett inlägg med lite roliga bilder. Men får se,

*PUSSMUN* <333

 Johanna från i midsommras! <3

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Det kan jag tänka mig!! :) Den är verkligen urläcker!! ;) Vad ska du hitta på ikväll då? ;) <3 Puusss.

2009-07-18 @ 20:38:37
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0