Godissuget tar över

Heej, söta!
Har inget speciellt att göra så jag skriver ett inlägg.
Haha sitter och förhandlar med mamma. Hon kom och satte sig i soffan bredvid mig med sånadär asgoda klubbor. (vet inte vad dom heter) Men jag ba: Snääääällaaaa kan inte jag få en klubba? (hon har 8-pack med dem)
Hon ba: Nej.
Jag: Men snälla! Om du får en lakritsklubba av mig då?
Mamma: Nej.
Jag: Men om du får 2 lakritsklubbor.
Mamma: Nej.
Jag: om du får 3?
Mamma. Nej.
Tillslut gav jag upp och frågade om jag kunde få en nötkräm istället. Och det fick´jag om jag gav en lakritsklubba.
Hm, väldigt intressant för er. (not)
Elli är hos Vickie och Gabbi och vickies mamma e där och dom har typ tjejkväll. Inez och oscar sover. Jag, mamma och pappa kollar på tråkiga tvprogram. Kul.
Imorgon åker jag till stan med Sophie, och sover hos henne. Det är däremot roligare :)
Nu ska jag hämta nötkräm,

*PUSSMUN* <3

Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

MUMS med nötkräm!! <3 :) Själv kan man knappt tugga då jag har satt i tandställningen där nere i torsdags :/. Men hoppas att det går över snart! Nötkräm passar ju perfekt nu kom jag ju på nu! ;P

2009-07-04 @ 12:09:39
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0