Det var inte meningen att vaka hela natten...

Hej, klockan är 06.21 och jag har fortfarande inte somnat. Jag och elli spelade massa gamla spel som mamma hittade i förrådet. Men vi gick och la oss efter 12. Vi satte på High school musical 3 och elli somnade inom en halvtimme. Jag såg hela filmen och var inte ett dugg trött. Satt samtidigt och skrev ner en packlista inför imorgon då jag åker till fanny :) (eller rättare sagt idag! Klockan är ju snart halv 7 på morgonen!!!!!!). Sen kollade jag på mean girls, och stängde av när den var slut. Hade lite ångest, och kunde inte somna, så satt och surfa en stund. Googlade massa liknande saker som jag har, typ som min knöl på halsen som jag oroar mig för hela tiden..
Men ja nu känner jag mig äntligen trött, men det är solsken ute, och kan inte somna när det är dagsljust här inne!! Har inga persienner och mina gardiner är så smala så de hjälper inte ett dugg...
Jag ska upp typ 9 och vara barnvakt och packa åt syskonen och mig själv, hinna duscha, fixa mig, och massa annat.
Vet fan inte hur jag ska komma upp om 2,5 timmar!!!!!!!!! Kommer typ ligga i "koma". nej men asså kommer inte vakna hur de än väcker mig. Kommer vakna runt 12 och va helt omedveten om att någon ens försökt väcka mig.
Justja, bakade chokladkakorna med elli idag, och tog bild oxå, men den får ni imorgon (idag). De var supergoda. och alla är slut! Vi gjorde halvsats för annars brukar det svämma över med kakor och det blir liggandes i en burk i skåpet tills de blir äckliga och nån slänger dem.  Nu var de uppätna på en kväll. Hahaha.
Men skriver mer när jag vaknat (om jag ens gör det).

*PUSSMUN* <3

Kommentarer
Postat av: Larissa

Haha! Men herregud jag gick typ upp 7.00 idag lixom. Drick varm mjölk elr nått för det ska tydligen hjälpa ( om du inte kan somna nån annan gång!)



puss <3

2009-07-31 @ 10:50:42
URL: http://crazyforyou.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

Men gumman!! SHIT! Hoppas att du kunde somna till slut! ;-) Haha, aa tacotårta kan jag verkligen rekommendera! Vi ses snart! PUSSAR <33

2009-07-31 @ 13:05:49
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0