Barnvakt

Heeejsan,
Mamma och pappa åkte iväg efter 2 nångång, för att köpa trädgårdsstolar till altanen. Så dom är i Uppsala, och jag är barnvakt. Men inez och oscar sover så det är ganska lugnt, förutom att elli står och skriker bredvid mig. Vet inte vad hon vill. Jobbiga unge! Hahaha! nerå, men hon är lite galen måste jag säga.
Som i morse, hon hade snott min mobil och hållt på och messat och skickat mms till massa. Hon hade tagit ett suddigt kort på sig själv och sen skickat det som mms till 3svar! Asso hon vet inte vad hon håller på med,  hon bara trycker på massa knappar, o så helt plötsligt har hon råkat skicka sms där det står bara 4 bokstäver typ. hahah! Blev typ skitarg. Så har ni fått konstiga sms från mig så är det därför.
Jaja, nu när mamma är i stan så lovade hon att köpa min klänning eftersom jag inte hann i onsdags. Men nu får man ju hoppas att den finns kvar oxå.
Sen igår så va jag inne på cdon.com och sökte på ett spel som jag hade jättelänge sen nerladdat på datorn, men sen så ominstallerade pappa den så alla nerladdade spel och bilder försvann. Fan vad ledsen jag va!
haha, asså det är verkligen skitkul.
Men iaf nu kostar den bara 49 kronor!!! För spelet är såpass gammalt, så ingen köper ju det! :D
OMG vad kul! Men iaf vi ska beställa det idag när mamma och pappa har kommit hem. :)


Justja! Vi skulle ju få hit pappas jobbarkompisar idag, men det blev inställt pga vädret och att altanen inte va helt klar. Men aa det var ju typ åska o sånt imorse.
Nu har inez och oscar vaknat så ska laga lite mat,
Ha det bäääst,

*PUSSMUN*<3


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Så sööt bild på dig! <3 Ha en trevlig kväll och hoppas att ni kommer på något att göra! ;) Är rätt rastlös nu jag med hehe.. :D <3

2009-07-04 @ 22:09:19
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0