Att skrämma sin lillasyster...

Heeejsan, HAHAHAHAAH, sitter och skrattar med larissa..
Fyfan va taskiga vi va egentligen, men tidigare idag satt vi och spela Roller Coaster tycoon 3 på datorn. Man bygger ty egna tivolin och sånt där. Och iaf, man kan typ välja låt till olika karuseller, och så var det en låt som hette typ Haunted House, och typ låter som typ spöken som sjunger ba: Ooooooo-ooooo-oooo-ooo!  haha, och elli säger alltid att hon hatar den låten och håller för öronen och skriker att man ska stänga av, för hon tycker den är läskig.. Så jag o larissa spelade in den på mobilen och nu när hon skulle sova i sitt rum så smugglade vi in min mobil under hennes dörr ( det är en jättestor springa under dörren)  och satte på musiken.  Hon blev typ skiträdd och gick självklart ner och skvallrade för pappa. Så pappa kom in och var skitförbannad... Jaa.. jag och larissa kunde inte hålla oss för skratt så vi satt bara och skrattade när han stod och gormade.. ush, vad hemsk jag är.. fy på mig..
Hatar när man skrattar när man inte får.. Ni vet när det är allvar, så kan man inte hålla sig..
Jaja, vi ska snart se på film o lite så.. Vågar inte riktigt gå ner nu när de är så arga..
Men skriver nångång när jag får lust,

*PUSSMUN* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0