Ändrade planer.

Hejsan, idag är jag på bättre humör. Men däremot blev det inte av till Upplands Väsby. Jag skulle ju ha åkt hem till Sofia idag och åkt hem på onsdagen, men vi bestämde oss för att ses efter att hon vart i Gotland istället. För aa hon skulle fixa massa i sitt rum och det blev så sent och jag kunde bara i 2 nätter, sen så har jag oxå stressigt, när jag först var i väsby  hos larissa och sen skulle ha vart hos sofia och sen igen dagen efter jag kommit hem från henne så skulle jag åkt till Fanny.
Men men , vill ändå iväg till Stockholm imorgon. Någon som vill åka med mig?? Har ingen att åka med än.
På fredag ska mamma och pappa till Norrtälje så jag åker med dem, och så lämnar de mig hos fanny. Ska ringa henne och kolla att det funkar bra o  så.. :)
Men ska se vad som händer idag. Är ju fixad, för trodde jag skulle till väsby. Men får se om jag hittar på nåt annat. Annars blir det bara hemmakväll.
Men ni får ha det så braaa,

*PUSSMUN* <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0