10 sanningar

10 sanningar om mig:


1. Jag är sjuuuukt mörkrädd.
2. Jag absolut hatar apelsin. Blääh!
3. Jag går jämt runt hemma och sjunger så högt jag bara kan, tills mamma och pappa får spader och skriker åt mig att hålla tyst...
4. Jag är halvvegetarian.. Äter nästan inget kött, förutom kötfärs typ. Så brukar få vegobiffar hemma.
5. Jag är typ hypokondriker (felstavning?) Är rädd för precis allt. Typ sjukdomar osv..
6. Det är inte konstaterat, men tror att jag har lässtörningar. Är EXTREMT långsam på att läsa och har sjukt svårt att koncentrera mig.
7. Jag ÄLSKAR kaffe.
8. Hellre svag saft än stark saft. Stark saft får mig att krypa i hela kroppen.
9. Jag har glasögon, som jag knappt använder.
10. Jag kommer typ aldrig flytta hemifrån, för jag kommer att sakna mina föräldrar alldeles för mycket.


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Instämmer med dig Ida om det där med mörkrädd! Känner mig jättebarnslig ibland, men har alldeles för många konstiga och onödiga tankar innan jag ska lägga mig haha.. :/ Ringer dig nu! :=) PUSSAR <33

2009-07-23 @ 19:17:25
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0