I need

Vad jag behöver till hösten:


* Skolväska från HM.

* Tjocktröja från HM

* Topp från Cubus

* Linne från Ginatricot

* Ljusa jeans slitna med hål (från nånstans)

* Klackskor, typ nåra snygga låga med snörning eller liknande.

* Höstjacka, jeans eller skinn (inte bestämt)

* Maaaassa tights/leggings

* Underkläder

* Färga håret o klippa mig

* Och MASSA annat! Jag lovar, jag kommer på kommer nya saker hela tiden, haha.



 Typ en sån väska fast brun :)        (inte just domdär skorna men liknande modell fast snyggare ofc!)



Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Hahahaha, känner igen mig!! :)<3

Man kommer på sååå mycket man vill ha/behöver till skolan och hösten, men tyvärr kan man inte få allt man vill ha.. :(



Fransväskan var ju jättesnygg, och linnet och jeansen också!! :) <3

Ha en bra dag i skolan!! Tänk, sen är det helg och då frå du ledigt!! :)

Puss<3

2009-08-21 @ 10:13:33
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Larissa

Heej!

Såg väskan guud vad snygg men asså jag letar oxå väska och jag vill ha en ganska lagom stor med lång axelbandsrem men den där var ju oxå snygg.



Puss<33

Ha det bäst

2009-08-26 @ 19:59:18
URL: http://crazyforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0