Bio med tjejorna!

Helluuuw <3
Igår var ju kräftskivan, och jaa skrev ju lite om det igår. Senare på natten så satt vi ute på altanen och fredrik och pappa spelade gitarr och vi andra sjöng. Haha jag och larissa fick ett solo på I'm yours av Jason Mraz. :D
Men jaa. Sen idag vaknade jag, elli, larissa och jonathan innan 9. Så vi gick ner o käka o så. När alla gäster hade åkt så var larissa kvar och skulle ta ett tåg hem senare vid typ 6-tiden, men johanna ringde o frågade om jag ville gå på bio, så jag och larissa åkte in med 16.41 tåge till uppsala och mötte johanna och käka på donken först, sen så köpte vi godis till bion och gick och hämtade ut våra reserverade biljetter. Bästa platserna!! :)
Vi såg Year One. Hahaha sjukt rolig film, helt sjuk. Men jaa vet ju inte om den var bäääääst, den va liksom helt okej. Men hade förväntat mig bättre. När bion var slut typ 8, så tog larissa tåget hem, och johanna och jag tog tåget. Men ingen av oss fick sova hos varandra, så båda åkte hem tills sig.
Kom hem typ 9, och är astrött, så ska sova nu , OH klockan är exakt 22.22 önskar mig nååt. :P
Hahah, ne men ska ladda upp ett par bilder bara, sen så tänkte jag lägga mig bredvid elli och kolla på monsters inc och äta lite gooodis :)

PUSSS <33

Igår:
   




Idaag på väg t bion och i biosalongen:
  



GODNATT <3

Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

Åhh vad mysigt det såg ut att vara på kräftskivan!! :) Vill också ha det!! :)<3

Puusss <33

2009-08-31 @ 17:49:07
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0