Hemma från Norrtälje

Hejsan,  :)
Nu är man hemma då. Jag hade verkligen supermysigt hemma hos fanny! :) Igår åkte alla till en strand som ligger i närheten och alla badade förutom jag och fanny.  Är sån badkruka, och så var jag så sjukt frusen! Det börjar verkligen bli höst! USH!!! :'(
Men vi kollade på lite när de andra badade sen så fiskade vi lite på bryggan. När vi kom tillbaka så gick jag, Fanny, Melina och Estelle till våran stuga (vi hade mellan huset för oss själva och resten sov i stora huset) och började se på Exorcisten (ursäkta stavningen) men det var ju kolsvart ute och vi hade släckt alla lampor så jag och fanny fegade ur och gick och kollade på Wild Child på bärbara dvd:n i vårat rum och käka godis och popcorn.
När vi skulle till stora huset och hämta en sak så andades jag ut den varma luften inifrån huset och det kom sån där rök eller va de heter, som på vintern när det är kallt. SHIT!! Vill inte att det ska bli höst, det var verkligen kallt på kvällen.
Men aa, vi låg o pratade ganska länge efter filmen och somnade tillslut.
Idag gjorde vi inte så mkt, det blev ganska fint väder på dagen, så vi satt ute på verandan och åt. Haha vi hälsade på fannys sköldpaddor idag. Jättecoola! Fick hålla i en. :)
Min familj hämtade mig redan efter 2 nån gång, för vi skulle fika hos några bekanta som också bor i norrtälje. Mamma lovade att vi skulle stanna till på skokanonen så jag skulle få köpa mina efterlängtade skor. Men självklart glömde de bort tiden när vi var och fikade, så klockan var tio i 5 när vi åkte, och det skulle stänga 5. Så vi kom dit 17.05. Fan vad besviken och arg jag var asså..
Men nu ska jag göra annat, gabbi är här också, så elli o gabbi sover i med mig i mitt rum inatt.
Ha det så braaaa,

*PUSSMUN* <3


Jag har lite bilder ifrån fanny och när vi var hos våra bekanta och fikade:


Hos Fanny:

   


På besök hos några bekanta:

           (Jag gungade med Inez, och elli och gabbi var med, men oscar var på baksidan, så fick inga bilder på honom tyvärr, den busungen!)

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Åh vad mysigt vi hade det på landet tycker jag!! ;-) Det var såå kul att träffa dig!! <3 Jättefina bilder! Vilken osis att ni inte hann till Skokanonen.. :(



Vi har i alla fall precis kommit hem till nyköping nu och jag får äntligen skriva ett inlägg i bloggen! ;) Så nu blir det inge mer Norrtälje på ett tag! Vore så himla roligt om du ville hälsa på hos oss här eller jag hos er innan plugget börjar igen=) Pussar <33

2009-08-05 @ 18:50:57
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0