Rullsand

Hejsan, orkar inte skriva så mkt, men igår var hela familjen + henka, vickie, bella och gabbi och badade på Rullsand. Har aldrig vart där förut, och oj vad fint det var. Ser nästan ut som utomlands! :O
Det var väääääldigt långgrunt. Såg ut som om man skulle kunnat gå över till andra ön. Meni inte riktigt så kanske. Men jaa väldigt långgrunt som sagt.
Först när vi kom så sprang gabbi, elli och jag ut till vattnet med kläderna på oss. Vi hade shorts på oss så vi kunde gå hur långt ut som helst nästan.
Bella och jag gick och badade och så gick vi runt och pratade massa som hänt sen sist vi träffats. Och det var väldigt länge sen sist! Men jaa, allt börjar väl bli bättre mellan oss nu efter det som hänt. Men det tar tid såklart. Men man ska göra det bästa av situationen.
Rullsand var iaf en bra dag. Efter det skjutsade vi hem de andra till tierp, och vi drog hem. Jag och elli såg på film i mitt rum på kvällen och somnade. Nu är jag vaken och sitter och käkar två knäckemackor till frukost och sen ska jag duscha typ, och idag kanske vi träffar bella o dom igen. :)
Förresten, jag vaknade faktiskt typ 20 över tolv, men sitter inte här föränn nu! :)
Ha det bra ,

*PUSSMUN* <3

Kommentarer
Postat av: sophie

det är asfint där. finns flera olika valmöjligheter när man badar där, på vissa ställen är det långgrundt, på andra blir det djupt direkt och på en del är det massa sten, :>

2009-08-08 @ 00:04:17
URL: http://hejsoffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0