Ännu en natt! :)

Hej på eer!! :D
Är hemma nu och käkar vindruvor, muuums!
Igår åkte jag, mamma, inez, oscar, elli , gabbi och bella hem till henka och vickie till tierp och fikade, och mormor och morfar var där också :) Fick hålla bebisen för första gången också!! Guud vad liten och söt han är!! :O :D
Men aa, tanken var ju att vi skulle fika där och sen skulle bella och gabbi bli hämtade av deras mamma, men hon kunde inte hämta dem, så de var tvugna att stanna där en natt och åka hem nästa dag.
Men både bella och jag kom på att när jag, mamma och syskonen hade åkt hem och hon var kvar i tierp, så skulle typ båda dö av uttråkighet (eller va de heter xD) och vi hade alldeles för mkt separationsångest, så vi var bara tvugna att vara med varann en sista kväll, så vi går ut till mamma och henka som står ute o ba: Snääääääälllaaaaa, kan vi sova hos varann ikväll?
Så det gick och jag sov över hos dem. Elli var tvungen att åka hem för hon hade skola idag. Hon var jätteledsen, stackarn.. :(
Men iaf, jag och bella gick först ner till coop konsum och jag köpte en påse med riesen och en nötkräm. Sen gick vi typ tillbaka och åt när vi kom hem. Efter det, kolla vi typ på tv o dator, sen så pratade vi lite. Och på kvällen så gick jag, bella och gabbi ut till lekplatsen och gungade och typ åkte rutchkana, askul! :D haha. Aa å så pratade vi med tim lite i telefon o sen så gick vi till en annan lekplats å sen hem. Typ det.
När vi kom hem kolla vi typ på tv o sen gick vi in på rummet och försökte sova.
Gabbi somnade, bella och jag pratade om lite saker.. och så somnar bella runt 2 och jag runt 3.


Nästa morgon gick vi upp 07.45 och käkade en lång frukost och satt och pratade massor, och typ 09.15 kom mamma och hämtade mig, bella och gabbi. För mamma skulle skjutsa dem hem till sin mamma i väsby. Hon skulle ändå fotografera i knivsta så hon kunde lika gärna skjutsa dem hela vägen, (typ 10-15 minuter ifrån).
Vi fick vänta i bilen när mamma fotade och vi typ sov hela resan, sen käka vi mc donalds och när vi va framme vid väsby hos dom, så stannade mamma på en kaffe och jag och bella hälsade på deras typ tusentals olika husdjur (överdriver, men de e typ marsvin, hamstrar, katter, fåglar, fiskar, osv.. haha).
Efter ett tag åkte jag och mamma och stannade till i uppsala på skopunkten och jag fick ett par nya skor, för mina är heeeelt trasiga o imorn e första skoldagen! :'(
men de e typ likadana som jag hade innan fast svarta. Typ tygskor med snörning. Aaa typ det, vi hämtade syskonen från fritids o dagis, och åkte hem och åt middag o pappa kom hem..
Nu ska jag fortsätta sitta här ett tag o sen fixa inför skolan imorn.

PUSSSS <3333333
                      

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Men vad sööt du är gumman!!! ;) Jag kan säga att du är en sommarnjutare du meeed!! ;-) <3



Jag börjar skolan den 24:e aug. Åhhh vill inte!! När börjar dudå? ;-) Du måste verkligen komma någon helg och jag till dig!! :)



..Men oj nu såg jag! Du börjar ju imorn!!! Shit, önskar dig en SUPERDUPERBRA start på nya gymnasiet! <3 Puss nuss F<3



Ps. Måste ringa dig imorn och fråga hur det var Ds. ;)

2009-08-17 @ 20:49:32
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Larissa

Hejsan svejsan!

Lycka till i skolan imorgon hoppas det blir kul elr det blir det nog.

Men jag ska titta på skolan och se hur den är o sen kan jag komma på kräftskivan men inte mamma men det har jag väl sagt så det ska bli kul :D



Puss <33

2009-08-17 @ 22:11:48
URL: http://crazyforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0