Hos Fanny

Hej, ä fortfarande irriterad på att min cp mobil är störd. Asså bara för att man kommer åt EN jävla knapp på mobilen så raderas allt. Liksom ofta man inte kan gå tillbaka så det sparas på nåt sätt. OOOOOOOHHHHH!!!!! Känns som om jag slösade typ 500 spänn, haha , nerå, men så dyrt är det kanske inte riktigt, men dyrt iaf. Fan.
Kan inte släppa det. Kan bara säga att i torsdags natt kunde jag ju inte sova, så somnade 7 på morgonen, och mamma och pappa väckte mig 8. Jaa en timmes sömn, great! (y)
Ne men , var ju barnvakt, så kom pappa hem vid 10 igen, så gick och sov, vaknade 12, somnade om och gick upp 3 och duschade och hjälpte inez, oscar, elli och mig själv att packa. Sen åkte vi + gabbi full fart mot norrtälje. det tog typ 2 timmar och vi åt på mcdonalds på vägen. Jag var JÄTTEåksjuk hela vägen.
De lämnade av mig hos fanny och fortsatte mot mormor och morfar, där de ska va över helgen medans jag är här hos fanny :)
Men ja, nu har jag ju ändå skrivit typ allt om igår, så kan ju lika gärna skriva vad som hände igår o idag.
Igår när jag kom så visade fanny mig runt och sådär. sen så lekte vi burken Fanny, jag , Melina (hennes syster) och Estelle (vet inte om det stavas så). Haha jag ägde! x) Sen såg vi på en film som heter "ogifta par" tror jag.  Den var ganska speciell, men rolig, och lite jobbig. hahaha.
Sen satt vi typ uppe och pratade till 2 i sängarna och la somnade typ kvart över. Jag, Fanny, Melina och Estelle sov i andra stugan själva. Jag och fanny i andra rummet och Estelle och melina i andra.
Imorse tog vi moppen till Vreta handel där det var lopparknad, haha. Det fanns inte så mkt fint, men jag köpte godis inne på ica iaf. Hahah.
Sen åkte vi hem och latade oss i sängen, typ spelade Guitar hero på mobilen xD Kul liv, haha. Men sen har vi typ hoppat lite och nu sitter jag i vardags rummet och ser på Superskinny vs Superfat eller va den heter xD hahaha. Fanny är typ o duschar.
Men imon kanse vi åker in till norrtälje om det är öppet, och sen åker jag hem.
Men men , nu ska jag gå,

*PUSSMUN* <3

Kommentarer
Postat av: Larissa

Heej!

Hoppas du har det roligt. Och kunde du följa med till furuvik vi kanske ska åka nästa helg. Och vi borde typ ha kräftskiva tillsammans ( om ni inte har haft det ) Jag kan nog komma nästa vecka men vet ej när ska åka go-kart med nattis tis elr ons. men ring mej + kunde du åka till grönan typ vecka 33.



puss <33

2009-08-01 @ 20:21:06
URL: http://crazyforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0