Aldrig mer strumpor på mig!!!!!

Heeejsan,
Har suttit med datorn i typ exakt en timme nu. Ligger i sängen och kollar på Bombay Dreams och har läst lite bloggar och nu skriver jag ett litet inlägg jag med :)
Idag har det inte hänt nånting typ, pratade med bella igår om att åka in till stockholm idag, men vaknade typ efter 12 och hade inte orkat idag endå. Men jaa så mamma sa åt oss att städa övervåningen så det är det vi sysslat med hela dan. Tråkigt :(  Men ja, när jag hade nattat oscar (inez sov redan) , så gav mamma mig två hårprodukter som hon köpte i stockholm. Typ en hårinpackning för extremt slitet hår och en typ fuktgivande kräm som man tar efter duschen och låter det va kvar i håret, den gör håret glansigt och ger fukt och näring och jaa ni fattar. Det var typ asdyra grejer, så känner mig borskämd... :P Men jaa tack mamiii :D Behöver verkligen sånt! :D
Senare på kvällen så satt vi bara jag, mamma, elli och pappa och pratade på altanen på baksidan. Vi pratade verkligen om allt möjligt. Så himla mysigt. Sen gick elli och lade sig, och vi satt kvar och pratade. NÄr vi suttit ute i typ 1-2 timmar så gick vi in istället och jag typ frös så jag hämtade värsta varma kläderna. Hade på mig shorts och t-shirt innan, så tog på mig mjukisar, kofta och stickade strumpor. Sen satt vi nere i köket och åt chips o dipp och fortsatte prata. Efter kanske 10 minuter skulle mamma ut och röka, så pappa följde med och jag ville inte sitta själv så följde med jag oxå. MEN hann inte gå långt innan jag kände nåt konstigt. Precis första steget ut till altanen kände jag nåt brännande i tån.
Medans jag drar av mig strumpan fort som attans så hör jag ett svagt surrande och det bränns mer i tån. När jag kastat av mig strumpan så fattar jag att det är nån slags geting eller humla. Så jag börjar skrika och springer in och slänger mig på golvet. Men när jag tror att den är kvar i min andra strumpa, så ser jag att humlan sitter och surrar på min andra fot på strumpan och typ försöker bränna mig eller nåt. Så jag får panik och slänger av mig den andra strumpan med och börjar skrika och springer till hallen och slänger av mig koftan på vägen dit för säkerhetens skull.
Jag bara skrek och grät av panik. Verkligen panik menar jag då! Har fobi för getingar och humlor och såna där småkryp som gör ont. Jag säger inte bara fobi, jag har det på riktigt, för jag satt och hyperventilerade och bara skrek i typ 5 minuter tills pappa lugnade ner mig. Fick sån där alsolsprit för tån sen. Men lixom skrek inte av smärta utan av att jag blev så jävla rädd. Tänk er största rädsla och så blir ni utsatta för den. Ormar och spindlar är lugnt för mig, men just såna där som sticks och bränns. Fy fan det kryper i kroppen på mig när jag bara tänker på det.
Humlan hade antagligen på nåt sätt krypit in i strumpan och så har jag trampat på den när jag gick. Uuuuch sitter och rycker och ryser!! Ush nu vill jag inte berätta mer om det, får typ panik. Vågar fortfarande inte gå utan att se mig för. och gick genom hela min säng. lyfte upp täckerna och tog av örngotten och vek ut och in på dem för att se att det inte skulle flyga ut en humla när man sover. Uuuuuush...
Känns som om det är humlor under mitt täcke hela tiden så sparkade precis av mig det. Kommer typ aldrig våga ta på mig strumpor igen!!!! :'(
Nej nog om det. är hungrig och filmen är slut. Nu ska jag sätta på en ny och försöka somna.
Imorgon har grannen barnkalas och jag vill träffa bella om hon kan och vill. Tänkte om hon kommer hit en natt iaf. ..
Ska ringa henne imorn, men nu får ni ha det så bra,
Godnatt/Godmorgon

*PUSSMUN* <3

Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

God morgon nattugglan! <3

vad ska du hitta på idag? :) Själva åker vi ut till en strand här i närheten för att bada:) Jag och Melina har hunnit lära känna två tjejer här som är ett år ädre än mig, Ida och Johanna! Vi hörs vännen! PUSSAR <33

2009-08-08 @ 10:08:50
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: bellla

heej gumman,

klart jag vill å kan, kommer ju idag !

men har du hört om när dte hände mej ?

fast jag hade en jättetjock humla under foten i skon. och hade inga strumpor på mig, satt på knä å grät för jag blev så rädd !

haha hade svårt att sova den natten för va hoss catte då.

höörs snart och tack för det du skrev, puss på dej gnmn <33

2009-08-08 @ 16:51:37
URL: http://mobiilkaat.blogg.se/
Postat av: Larissa

Heej!

Hoppas du o bella har det kul. Själv har jag vart på kolmården med nattis och det var askul och söta djur. Men hoppas du kan följa med till grönan.



puss <33



2009-08-08 @ 22:16:53
URL: http://crazyforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0