Bara vi lyckas med sånt!

Heeejsan, idag blev det av till uppsala med BELLCHICABOMBOM, haha (älskar kalla bella för det..)
Men aa sen träffa vi TT och vi gick runt lite o pratade, å mitt köpberoende ville ta över när jag gick förbi gina tricot å bah:  "JAG MÅSTE BARA FÅ GÅ IN O SE OM LINNET FINNS DÄR!!!! "  Bella: "Men oooh, ida!!"
Men linnet fanns inte. Vi köpte jordgubbar vid jordgubbsståndet istället. MUUMS! Så vi satte oss på bryggan och käka jordgubbar. Fast bella kastade i hälften till ankorna. Hon kastade i dom hela! Å jag ba: "Men bella! Dom kvävs ju!"
Bella: "Oj då!"  Jag: "Jaa juste, tänk om den dör!" Bella står och stirrar skräckslaget på ankan som försöker svälja jordgubben hel o bah: "Jag har dödat en anka!" Jag: "ANKMÖRDARE!" hahaha, nej men den klarade sig, och bella fortsatte att kasta i jättejordgubbar i ån som ankorna åt upp.
Mmmh, sen så satt vi där ett tag, å aa pratade, sen gick vi till MCDonald´s och köpte mjukglass, och vidare mot station för TT skulle ta tåget hem.  Efter det ville jag å bella till gränby, men de blev inte av.

Okej , nu börjar det roliga,

Jag och bella tog bussen från uppsala. I läby måste man byta buss till en annan, för att komma hem. Så vi går av i läby (vi är de enda som går av) Sen står vi kvar och väntar på våran buss i 20 minuter. Ingen buss syns till. Vi fryser, vi är hungriga, vi är trötta och irriterade för att ingen buss kommer. Vi börjar gå längs landsvägen i ca 1km till nästa hållplats, för att fördröja tiden och medans ringer vi hem och nästa buss går om typ 40 minuter. Så vi bestämmer oss för att gå vidare för att komma till en hållplats som har såna där väggar så de inte blåser lika mkt. För våran hållplats var bara en skyllt men inga bänkar eller väggar. Så aa, vi börjar gå i typ 2 km, men ingen hållplats syns till. Så vi yrar runt o ba: "Men vafan vi vänder å går tillbaka, annars kanske vi missar bussen." Så vi vänder och går tillbaka o jag håller på o kissa på mig o frysa ihjäl. Bella har världens mensvärk och håller på å dö av hunger. Så vi kommer iaf som tur i tid till busshållplatsen o sitter där på marken å väntar och fryser å håller på o somnar av trötthet.
Bussen kommer som tur. Men så kommer vi på att bellas biljett har gått ut. Jag hade busskort så de va ok för mig. Men kunde ju inte betala för bella på bussen, så vi förklarade hela situationen för busschauffören och vi fick åka med utan att behöva betala som tur, men grinig var han..
Jaja vi kom iaf hem, och gick till pizzerian medans vi väntade på att mamma skulle hämta oss med bilen. Å vi köpte hawaii pizza.
Medans vi väntade på att pizzan skulle bli klar, så gick vi på toa. Och när vi är klara å ska gå ut, så lyckas vi låsa in oss på toan!! VAFAN?! Hur lyckas vi? åh bella bah: "Vafan ida! Vi är inlåsta på en toalett på en pizzeria!"  Hahaha, men efter smått panik och ryckande i låset så fick vi äntligen upp låset och kom ut. precis då kom mamma med elli o gabbi.
Sen kom vi hem  (henkka o vickie va kvar med bebisen) Och jag o bella gick till mitt rum o kolla på film o käka pizzan i sängen.
Resten av kvällen har vi sjungit singstar typ. Men nu ska jag gå o fixa nåt gått sen se på film o sova med kusinerna o syster, PUSSSSS!!! <3333333



  Bella å TT på bryggan.

 Det är ju bara jag och bella som lyckas med sånt här! Så kul kan man ha när man yrar runt i tierps kommun.. skog, åkrar, skog, åkrar, mera skog, ännu mera åkrar, en bella, en ida, mera skog och åkrar. Great (Y)

 I know, she´s hot!

 Fan vad skönt att komma hem i värmen, proppa i sig världens godaste pizza och ligga bländ täcken o kuddar o se på harrypotter! Hahah, det var en "lyckad" dag bella! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0