Hoppas på en lillkusin inatt :D

Heeejsaan, sitter i mitt rum nu, har inte bloggat nåt mer idag, men jaa , bella och gabbi är iaf här, för vickies vatten gick eller va man nu säger, hhaa. Så resten av min familj som var borta i ekgårdssund (eller va de heter) hos farmor fick panik. Så pappa, inez, oscar och elli stannade kvar hos farmor och mamma åkte i ilfart för att hämta vickie och henka och för att lämna gabbi och bella hem till oss.  (jag stannade hemma btw, för stod i duschen när familjen skulle dra till faror så hann inte med) .
Så aa bella och gabbi kom hem till oss och vi var själva hemma med deras hundar. Sen kom familjen hem runt halv 12, och vickes värkar hade inte blivit ordentligt kraftiga så hon fick åka hem igen och vila upp sig tills barnet ska komma. Kan hända i natt eller när som helst nu, för vattnet har ju gått. Men max om 3 dar sa de på sjukhuset iaf.
Jag blir kusiiiiin då :DDD
Men när vi tre va själva hemma så gick vi först på promenad men det va så mkt mygg så vi gick hem och bella o gabbi käka nudlar o jag gjorde en köttfärspaj, hade tänkt o ladda upp bild på den men nu sitter jag med bärbara så går inte. Den va faktiskt god, och alla har ätit av den :)
Men ja , nu ska jag och bellchicabombom se på superhero movie, hahahahah den är så jävla rolig!!! xD
Men ni får ha det så bra,

*PUSSMUN* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0