Bildeer, och shopping i stockholm :)

Heeejhej, idag har jag och bella vart i Stockholm och shoppat hela dan!! :) Det var jättekuuuligt!
Vad hände? Jo vi skulle träffa TT men han kunde inte, sen så typ började vi kolla runt i affärer och jag som vanligt vill typ köpa alllt, men det blev faktiskt bara 2 plagg för idag :o
Det har hänt så mkt idag, kommer typ inte ihåg allt, bara att det spöregnade och vi typ frös ihjääääl! Och en grej som var helt sjukt, asså det stod typ 5 killar i ett gäng som var typ värsta fjortisboys och typ 96-jeans o igelkottshår fast att de va typ 9 år gamla!!!!!! :O :O Asså helt sjukt, jag och bella bara vände oss om och gapade och råglodde och sa i kör typ: OMG!!!!   Helt sjukt :O Haha.
Aaa, men de hände massa saker med pallar inte skriva. Men hade roligaste dagen på länge faktiskt!! :D Det blev två köp: Typ en kofta från Zara och en tubkjol från gina tricot (bild kommer).
Men nu tänkte jag ladda upp lite bilder från dagarna de vart här, Juste Henka och vickie får kanske komma hem med bebisen imorgon från sjukhuset, äntligen! :D
Men här är iaf bilderna , ENJOY! <3

 Dagen då bella och gabbi kom och lillkusinen föddes! :) Jag, bella å gabbi va ju själva hemma så vi gick på en kvällspromenad (jag och gabbi på bilden)
 Bella och hennes boyfriend! <3

 Jag gjorde ju en köttfärspaj på kvällen när jag blev hungrig, MUUUUMS!!! :O

    Innan vi åkte och badade andra dagen, mee and bellaaawh!!!

    Efter badet typ på kvällen, så hade vi liiite roligt, hahaha.

 Seenare på kvällen blev det film, å sen popcornen som vi lyckades trampa sönder, och chipsen som låg smulade över hela sängen o så båda colaglasen lyckades vi spilla över båda mina mattor. Great (y) Men kul hade vi iaf! :D hahah.

 Bella gjorde illa sig på min livsfarliga säng IGEN. Så hon typ dampade och tyckte att det ska fan vara en varningsskylt där så man inte gör illa sig..

 Idag när vi var i stockholm!
 Vi var på butteriks, asså omg vad omogen man kan va ibland då! Men jag va iaf kung och bella drottning. (A)

  På väg hem från staan, vi va typ helt slut och fötterna värkte och genomblöta skor från regnet :(



Meen nu ska jag och bella typ upp o se på film (de va strömavbrott nyss förresten :O Men nu funkar den igen :) )
Och jaaa ni får bild imorgon på mina och bellas köp från stockholm idaaag :) PUUUUSSAAAR <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0