Övernattning hos Johanna <3

Heeej, ska ta det här snabbt, för ska sova. Eller aa, snabbt o snabbt, men.
Igår i skolan frågade johanna mig om jag ville sova hos henne den natten. Så efter skolan tog vi bussen till stan och gick till bryggan och träffade Isabelle, Roxanne, Hannes, och så typ 3 tjejer till som jag inte kände sen innan så kommer inte ihåg namnet just nu. Så vi satt där ett tag o prata, o sen gick jag, johanna och hannes och köpte milkshake och tog tåget hem. Vi åkte hem till mig först för att hämta kläder och så, sen så tog vi 22.05 bussen till johanna. När vi kom hem så var man ju så trött så vi gick typ o tog på oss mjukiskläder, och borsta tänderna o av med sminket så låg vi o prata en stund och hon målade mina naglar, sen typ somna vi vid kanske 12-halv 1.
Nästa morgon fick vi skjuts hela vägen till skolan av johannas mamma :) Så aa sen så har jag vart i skolan typ. Bara 2 lektioner idag, men långa. Typ 2,5-timmars lektioner båda två, Datorkunskap och mediaproduktion. Så vi slutade typ fem i två.
Jag johanna och fanny åkte in till Cubus som öppnade idag i uppsala, och så träffa vi mikis (min kusiniis) ;) och gick till tåget. Där träffade vi Sophie och Hannes också, sen så en tjej som heter Emma från johannas klass.
A, men typ det har hänt idag. Förövrigt har man världens mensverk och jag äter hela tiden. Gick nyss och hämtade en stor fet tallrik med lasange! Hahaha.
Nu ska jag sova, imorgon är det skola igen och behöver sova.
Lite bildeeer från igår :


 Jag och Johanna hämtade sötungen Elli från skolan när vi kom från tåget. Vi gungade medans vi väntade på mamiii som skulle hämta oss. :)
  


  Igår när vi stod och väntade på 22.05-bussen.

Juste! Vi trodde typ vi skulle bli våldtagna av busschauffören - ursäkta stavning.. (a) - för typ några idioter kastade stenar på bussen så en ruta sprack så han stannade bussen o gick o kolla efter sprickor o sånt. Så började han prata o fråga vart vi bodde o grejer (försökte säkert bara vara trevlig) Men vi ba: Shit! Tänk om han våldtar oss! Vi är ju ensamma på bussen med han!!  Johanna ba:  Äsh jag har lärt mig hur man ska göra om nån attackerar. Jag bryter hans knäskålar i såfall, så biter du honom! Hahahaha xD Men vi kom hem ovåldtagna och levande iaf. Piuh!

Nu ska jag sova! PUSS <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0