Filmkväll med syskonen

Heeeejsaan,
Gud vad skönt det är med helg! :) I fredags hände inte mkt förutom att Gustav (hunden) kom hit , jag somnade typ assent och sen på lördagen vaknade jag typ halv 3 på eftermiddagen (!!)
Sen så hände väl inte så mkt den dagen , elli bakade chokladbollar, och jaa, jag segade framför datorn o så. Sen så käka vi middag och mamma åkte iväg till en kompis fest i väsby. Så det blev pappa, jag, syskonen och hunden som blev hemma. Efter maten proppade vi i oss godis o så, sen så vid 22-tiden gick jag upp med Elli, Inez och Oscar till mitt rum och såg på en tecknad film med dinosaurier, den heter typ Dino eller nåt sånt, och är på finska.
Men aa så vi hade bombat med blandgodis, pringles chips, ostbågar, cola och tropisk frukt-läsk. Vi tog in en bäddsäng som vi ställde vid min säng så alla skulle få plats.
Så somnade alla och jag som sovit så länge på dagen, var inte ett dugg trött, så jag såg på 3 filmer. Haha, först den dära tecknade filmen med syskonen, sen Hot Chick och efter det Sex and the city, men såg inte hela för somnade sen.
Imorse vaknade jag av att Elli och Inez satt och pratade om godis. Typ vilka de hade kvar i sina påsar (jag gjorde egna godispåsar till alla när vi lekte affär igår) haha !  Kollade iaf på klockan o den va bara 8.45! :) ääälskar att vakna tidigt, känns som om man har hela dan på sig! Och nu borde det egentligen va typ middag typ att klockan vore 7-8 på kvällen, men den är ju bara ynka 14.47. haha :) Skönt!
Men nu ska ajg göra annat, PUSS <3333


     Glömde bort att jag hade lite bilder från igår också, som togs med min nya digitalkamera som jag fick av pappa! :D Här om dan så kom han o ba: "Här får du en egen digitalkamera, så slipper du använda våran hela tiden."  Snääällt! Tack pappa! :)

Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

Åhhhhhh vad mysigt ni hade det!! :) <3

Så söta dina småsyskon är! <33

Kul att du fick en egen digitalkamera! ;)

PUSS <3

2009-08-23 @ 19:51:44
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så mysigt :) Tur att dom har en så snäll storesyrra =)

2009-08-24 @ 20:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0