Tick tack, tick tack!

Heej , OJ klockan är asmkt!!  Ska precis sova. Fast har inte bytt om än, men aa har satt på en film och sådär, så ska bara byta om och hoppa i säng. Och så ska jag ställa in väckarklockan också.
Juste! Kanske ska ta fram det jag ska ha på mig imorgon.. :P
Idag var förresten Raila, Mikis, Bella och Gabbi här och hälsade på lite fort. Asså bella och gabbi hade vart hos henka och vickie hela helgen, och raila och mikis va där idag och fikade, så de tog med sig bella och gabbi så de kunde åka med dem hem till väsby, istället för tåg. Så de passade på att hälsa på oss också, när de väl var i Tierp. :)
De var inte här så länge. Typ max 1 timme eller så. Sen så åkte de. Jag och bella typ hoppade lite studsmatta och pratade lite, o så åt vi mackor. haha.
Jaa  ,men nú ska jag kolla vad jag ska ha på mig imorgon. :)

PUSS <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0