Städdag, och hem till emelie.

Heejsan, är hemma hos emelie :)
Kom hit idag, efter 19 nångång. Så Vi har inte gjort så mkt. Hennes föräldrar är på åland hela veckan, så hon måste vara hemma med hennes hund. Så jag gjorde henne lite sällskap, hihi :)
Vi gick typ ut med Tessan (hunden) vid halv 8 - 8 tiden , och sen igen vid 10 tiden. Och nu har vi borstat tänderna och tagit bort sminket. Emelie har redan lagt sig och jag tänkte skriva ett inlägg innan jag går och lägger mig.
Vi ska upp mellan 4 och 7 imorgon bitti, beroende på när hunden vill ut. Så kommer va astrött.
Får se om jag åker hem redan imorgon eller övermorgon.

Justja, idag på dagen, så var jag barnvakt. Pappa väckte mig 8 typ, när jag skulle va barnvakt och han skulle till sjukhuset med henka och vickie. Mamma är ju fortfarande hos hanna. Men jaa, jag var typ skit trött iaf. Inez vaknade strax därpå och vi gick ner och åt frukost och lade oss i soffan och kollade på mtv (VI HAR FIXAT BOXEN NU, SÅ VI KAN SE PÅ ALLA KANALER IGEN!!!! :D ) och jag somnade lite men inez låg kvar hon med. Vid 11 tiden vaknade Elli, gabbi och oscar.
Efter det fixade jag all disk i köket efter grillkvällen igår. (DET SÅG FÖRJÄVLIGT UT I KÖKET!!)  När pappa kom hem stod jag fortfarande och höll på med disken men var nästan klar. Han blev typ skitglad. Sen städade jag hela mitt rum. (Alltså fixade alla kläder i garderoben, dammade, torkade, dammsög, svabbade och tog ner alla filmer från mitt rum. och jaa bytte soppåse osv... Efter det tömde jag ur disken , och fyllde på, pappa blev ännu gladare. Och sen tvättade jag mina kläder och duschade.
Visst har jag vart duktig?! :D
Mitt rum är iaf JÄTTEfint med nya möbleringen och allt. Längtar nästan att få komma till mitt rena rum och få ligga i sängen och bara njuta av att det är så rent och prydligt. Hahaha. Inte för att jag längtar härifrån, men jaa ni fattar. :)
Men nu ska jag snart sova, emelie sover säkert redan xD
Ha det så bra,

*PUSSMUN* <333

Kommentarer
Postat av: Larissa

Aaa, det är ju roligare med gönan men du kan väll ringa eller sms:a när du vet om du kan följa med. Och jag tror vi kommer till kräftskivan för jag pratade med mamma igår och hon sa okej så aa. Men du får ha så kul så hörs vi senare.



Puss <33

2009-08-05 @ 10:11:07
URL: http://crazyforyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint du har gjort i rummet gumman :)

2009-08-05 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0