Spökvandring och lövstabruk

Heeejsan, håller precis på o gör hemmagjord pizza! :) Alla gör sin egen typ. Så man får själv välja vad m,an vill ha på, fett braa :) Skrev jag igår? Kommer inte ihåg. Men aa igår så var vi på spökvandring i österbybruk, haha askul! :D De va jag, bella, gabbi och elli. Och mamma, inez å oscar gick på promenad så länge, för det var från 5 år, å dom e ju 3. Och så pappa stannade hemma.
Men elli och gabbi va jätterädda och typ satt fastklistrade på mig och bella. Hahah de va faktiskt ganska kul, det var typ en gammal herrgård där guiden berättade massa historia och så gick vi ner i källarvalven och de va utklädda spöken som gick runt o så va det typ mörkt o grejer. Men aa. Det spökar ju där på riktigt också, det är det som är så coolt! :D
Efter det åkte vi å handla och köpte glass. På kvällen hände inte så mkt, typ att vi åt tacos, jag var jättetrött och vi började skriva ett filmmanus som vi ska göra, och sen typ gick vi upp och la oss vid 1-2-tiden och elli och gabbi sov med mig och bella i mitt rum o vi såg på harry potter och fången från azkaban, haha :D


Idaaaag så var vi till Lövstabruk och  det va typ som en inomhuslekpark. Eller typ som en stor träställning, så man kunde gå upp i stegar, trappor, rep, osv. Och där uppe fans massa gångar och rutchkanor och typ 4 "våningar". Sen typ fanns det som en gång där nere med spegelrum , o massor. Och så fanns det typ hamsterhjul och små rum som såg ut som kök , och aa maaaassa mer, men bilder kommer idag!! :)
Det var jättekul att få va lite bern och leka av sig, ahaha :D Sen så efter det spelade vi minigolf och köpte glass efter det. När det stängde så gick vi till en jätterolig gunga. Asså man kunde verkligen gunga huuuuur högt som helst!! Så jävla roligt!! :D Efter det typ ¨åkte vi å handla i tierp och nu gör vi pizzor, och jaa nu ska jag typ käka för alla andra har typ redan börjat!!,


Men det kommer massor med bilder idaaag! Typ från rullsand, badstället i örbyhus, och från igår och idag. För de har varit på mammas digitalkamera så har inte fört över dem än. Men laddar upp sen,

PUSSMUUUN <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0