Skolstart

Heejsan skriver lite fort här,
Idag är min första dag på gymnasiet efter ett skööönt sommarlov.
Har typ panik, fett läskigt, men jag är så jävla glad att jag har johanna och sophie som börjar i samma skola. :)
Jag är typ nästan färdig fixad, och ska sen ta tåget som går 09.11 och är framme 09.41. Johanna är inte framme förens 10.40 i uppsala station med bussen men jag väntar på henne. :)
Vi ska ta skolbussen tsm. Kan ju ta ett senare tåg så att jag är framme samtidigt som henne, men vågar inte chansa med att ta det senare tåget ifall det skulle va krångel eller om de blev inställt. Gud vad hemskt och komma sent första dan liksom :S
Men aa, sitter med två rostmackor och multivitamin juice. muums, sen ska jag typ borsta tänderna och kolla om det är nåt mer som behövs ta med.
Dagens klädsel: blåa  jeansleggings från gina tricot, svart tubkjol från gina tricot, svart linne från hm, bommul/silke/kashmire kofta från Zara, svarta textilskor med snörning från Skopunkten och sen min kära kuvertväska från ginatricot! :)
Sen har jag typ plattat hår och typ satt upp håret på sidorna med hårspännen, ni vet min typiska frisyr! ;) Känner mig ändå hyfsat nöjd med mitt utseende idag :)

Men nu sa mamma att vi åker om 10 minuter så ska fixa det sista nu, PUSSS <3333

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Åhh det kommer gå jättebra för dig idag vännen! =)

Önskar dig lycka till! <3

PUSS <33 :)

2009-08-18 @ 10:00:11
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Larissa

Heej!

Lycka till i skolan.

Men det jag tänkte säga är helgen då det är kräftskiva ska jag komma på fredagen efter skolan elr?



Puss<33

2009-08-18 @ 14:41:35
URL: http://crazyforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0