Myskväll hos Johanna <3

Heeejsan,
Tänkte börja med att skriva vad jag gjorde igååår, sen får jag skriva om idag i ett annat inlägg eller såå :)
Men iaf, efter skolan så åkte jag, johanna, fanny och linn med stadsbussen till stan och så in på cubus, och jag hittade äntligen min tröja i rätt storlek, så jag köpte deen! :) Laddar upp bild sen! :)
Men efter det mötte jag och johanna Roxanne, isabelle och hannes på bryggan och fanny och linn gick nånstans. Så satt vi där ett tag och senare åkte jag, rox och johanna med bussen hem till henne, och senare på kvällen kom isabelle och hannes också :)
Det var supermysigt! Vi typ dansade i stora vardagsrummet med discoljusen på , och typ klädde ut oss och var typ knäppa. Haha, men det var en rolig kväll faktiskt. Sen så sov vi på madrasser och bäddsoffan i vardagsrummet. Och ofc så fick jag dela minsta madrassen med kära johanna. Och vi typ delade täcke och allt och det va typ skiiiiit varmt!! Och vågade inte ta av mig det tjoooocka täcket, för johanna hade skrämt mig och sagt att nån skulle komma krypandes under biljardbordet, så det slutade med att jag typ nästan grät och ba: DET ÄR SÅ JÄÄÄVLA VARMT!!  Så rox ba: Men ta av dig täcket då. Jag: Men jag vågar inte!! Rox: Me gumman! Jag har en filt här, ta den. Fast den ser ut som en matta.
Så jag fick en tunnare filt istället, och jaa det var som att sova med en matta över sig, jätteobehaglig! :S Haha men sen när jag svalnade lite så typ frös jag istället hela natten!! :'(  Haha, så jag typ snodde åt mig lite av johannas täcke på morgonen. Hahaah.
Men men , åkte tidigt idag för mamma hämtade upp mig när de skulle till rimbo och hämta Gustavs grejer, för han ska stanna längreee :) Aa sen så åkte vi och köpte lite grejer till kräftskivan som vi firar just nu! :)
Men skriver om det sen, för ska vara lite social mot larissa och jonathan. Sen så är jag barnvakt oxå, så får 500 kr av mamma flr att ja e barnvakt :D

PUUUUUSSAR <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0