Lite snabbt.

Hej, eh, aa är inte på humör o skriva så mkt nu.. Men jaa det blev en pojke (kusinen asså). De är kvar på sjukhuset och bella och gabbi är kvar här. Igår var vi och badade på en jättemysig strand hela gänget. Sen på kvällen hände massa sjuka grejer som jag inte ens pallar gå in på just nu. Men jaa jag och bella flippade ur totalt och allt gick så fel som det bara kunde bli. Komiskt faktiskt... hade väldigt kul hela kvällen, och så pratade vi med tt både idag och igår. (bellas kille) Men jaa vi ska iaf in till Stockholm imorgon och shoppa, + att vi ska träffa honom.
Men aa.. tidigare idag, eller aaa typ på kvällen så satt jag och bella ute och bara pratade.. Det har hänt lite grejer, ush.. jag mår inte bra just nu.. vill bara kräkas.. gråter..
men jaa jag skriver lite mer imorgon och hoppas på bilder från dagarna som de vart här.

puss hej.

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Kul med en pojke!! ;) <3

2009-08-11 @ 10:37:59
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0