Kusinen är på väg!

Nu gäller det!! Nu händer det på riktigt!!!
Jag och Bella satt i köket och drack oboy innan vi skulle gå upp o sova, kl 02.15. Och mammas mobil ringer.
Mamma: - Jag kommer på en gång!  och lägger på luren.
Bella: Vadå?
Mamma: Värkarna har börjat!

Så mamma rusar ut till bilen och åker för att skjutsa henkka och vickie till akademiska sjukhuset i uppsala, för nu ska hon föda!!! Omg!!! Jag blir kusin! Och bella blir syster än en gång :D

Jag och bella blev typ överlyckliga och sprang mot varandra med öppna armar och typ kramade varann och hoppade runt i varandras famnar och skrattade av glädje och bella grät! Haahah :D Åååh, vad kul, Får se om man får nåt besked om könet redan inatt eller imorgon bitti.
Ååååh, undeebart! Nu ska vi se på Super hero movie och äta chokladbollar.
PUSSMUN <333333


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Åhhh!!! Guud vad spännande med en till kusin! ;) <3

2009-08-09 @ 21:58:11
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Anna

gud vad häftigt!

Hoppas du har det bra Ida och hoppas vi ses snart. Hare gött!

2009-08-10 @ 22:42:12
URL: http://annavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0