Kräftskiva

Hej!
Passar på nu att skriva ett inlägg, för nattar inez och oscar och har bärbara med mig.
Idag är det ju kräftskiva hos oss. Alla är inte här som skulle va här. Men det är iaf Hanna, Nicolas, deras hund, Tanja, (tror Sören är här), sen Marie och fredrik, sen deras två söner Leo och Robi, sen så är Håkan, Ann-Charlotte, Larissa och Jonathan här och så Sandra och Petra. :) Hoppas jag inte glömde nån.
Men jaa, det är mysig stämning, de vuxna sitter ute på baksidan och äter kräftor, dricker vin och skrattar, och jag, larissa och jonathan ska hitta på nåt kul snart antar jag.
Men jag har ju vart barnvakt hela kvällen åt inez oscar och elli. Så har hjälp dem fixa mat, gå på toa, sätta på film, borstat deras tänder och bytt blöjor, och så läste jag en saga och nattar dem just nu. De har typ precis somnat iaf. :)
Ska iofs se till att elli också går och lägger sig efer det här. Men seeen ska jag va social mot jonathan och larissa.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördagskväll,
Vet inte om de blir några bilder sen, men får se!

Ha det bra , PUSS hej <3333

Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

Jag förstår gumman!! ;) Åh vad mysigt med kräftskiva!!! ;D ;D

Men då tycker jag att vi ringer varann idag! ;) Vill så gärna höra hur allt är och hur det går med skolan? :) <3

Men vi hörs idag!! Du får gärna ringa mig! Har tyvärr inte ditt hemnummer!

Ha det bäst!! PUSSS <33

2009-08-30 @ 08:04:12
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Jessica Dahlström

fin blogg

2009-08-30 @ 08:55:19
URL: http://jeessmycupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0