Header

Hahah, vad tycker ni om min header? Lite konstig kanske, men ni får va nöjda med den ett tag iaf. För aa är ju inte så duktig på sånt där. Men jag lovar att jag ska fixa bättre o snyggare sen när jag får hjälp med det dära.
Men nog om det. Tror att alla sover. Vet inte om bella gör det, men känns som det.. Fett tråkigt att komma upp å alla sover. Då tänker jag fan väcka bella! vågar inte vavaken själv :S
Och dessutom är jag hungrig o vill äta nåt, o vill inte göra dfet själv heller, men men , ska upp nu o se efter om hon nu sover eller inte. Ha det braaa,
PUSSAR <3333

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Åhh vad kul att du äntligen har fått en ny header!! :) Den var verkligen superfiin!! :)<3 Saknar dig gumman!

PUSSAR <33

2009-08-17 @ 11:16:58
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0