Gustav

Haha Gustav (hunden) har kommit, och är nu ute på promenad med mamma och pappa och jag är hemma med syskonen. Haha han ser väldigt rolig ut, hahaa :D
Ne men han kom fram till mig och slickade mig i ansiktet och jag skulle typ klappa honom så är det bara hud. Känss jätteovant, nästan lite obehagligt. man är så van vid att hundar vanligtvis har päls, haha :D
Ne men han är jättesnäll och kärleksfull. Han ska va här tills nästa lördag om det inte blir nåt annat krångel att han måste åka tidigare, men annars blire lördag :)
Jaja, de va typ det. Får se vad som händer i helgen. De där med att vi skulle iväg verkar inte bli av nu när vi har hunden och allt, och bella är här i tierp så vi kanske träffas imorn  eller nåt :)
Men men , nu ska jag göra annat, trevlig helg,

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

Hahaha, men gud vad kul att ha en nakenhund ett tag!! ;)

spännande! Skönt med helg nu? =)

Ha en trevlig helg! Ringde dig i förrigår, men vi kanske kan höras imorn på telefon? :D

Trevlig helg! PUUUSS<33

2009-08-21 @ 22:29:14
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0