Extreme room maceover!

Heeejsan,
Tänkte skriva fort. Klockan är mkt och jag har kusinen gabbi och syster elli bakom mig som väntar å att jag ska komma och sätta på filmen.
Idag så hade vi grillkväll och grannarna kom över. Mysigt var det :)
Och nu på kvällen började vi städa och möblera om hela mitt rum! För första gången på typ 2 år xD
Gud vad fint det blev alltså. Mitt rum är så himla mysigt nu jämfört med innan. Laddar kanske upp bilder imorn.
Men nu ska vi se på "I taket lyser stjärnorna" och äta chips och dricka cola, så somnar vi nog snart. Vi är helt slut efter storstädningen! Ska ge dem nåt i belöning sen, som tack för hjälpen.
Btw, fick plötsligt värsta fläskläppen :o Vet inte ens varför. Den är skitstor. Tror faktiskt att det är ett myggbett, hur konstigt det än låter, för kom inte ihår om jag slog i mig i nåt när jag var nere o hämtade chips o cola. Kan ju ha slagit i mig i glasen, men minns inte nåt iaf .. :P Skumt..
Imorn ska vi upp tidigt o va barnvakt, mamma är hos Hanna, pappa ska köra henka och vickie till sjukhuset på morgonen, så jaa jag blir själv med barnen. Så dags att sova nu så man orkar upp vid 8!
Godnatt,

*PUSSMUN* <333

Kommentarer
Postat av: Larissa

Heej!

Jag ska fråga om kräftskivan så kanske vi kan komma om det nu blir nått. Jag tycker det är roligare om vi åker till grönan för det blir lite roligare för du har ju redan vart på furuvik så aa. Men jag hoppas få se ditt rum nån gång. Ja, det blev lite kaos för nattis o jag skulle åka go-kartimorgon men jag får inte tag på henne så jag vet inte när vi åker det blir nog i veckan så jag vet inte heller riktigtom vi kan va då men vi får som sagt ringa varann nån gång i veckan kanske och prata o bestämma lite :)



puss <33

Ha det bäst...

2009-08-04 @ 18:38:33
URL: http://crazyforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0